Name:
Location: Singapore, Singapore, Singapore

Thursday, November 29, 2007

唯一

I composed this chinese lyrics for God using the song from "The stand" last sunday while I was on my way for dancing lesson. I entitled it "唯一"。Maybe you all think it's lousy, but I don't care, because this is for my God and I think He will like it. HAHA. Because God loves it when we sing songs to praise him. So this is the lyric.

唯一

万物未生您已存在
您掌握永恒的钥匙
这个地球由您来铸造
我的灵魂见证

您见到我的失败
却依然扛起十字架
我的罪孽以落到您肩膀
我的灵魂见证

这该从何说起
我又该做什么
唯有将心全献给了您
我的唯一上帝

所以我接受您恩赐
您的圣灵将伴我左右
今生只为了您的承诺
我的灵魂见证

这该从何说起
我又该做什么
唯有将心全献给了您
我的唯一上帝 (X 2)

立正
我的双手高举着
崇拜我那尊贵的上帝
立正
我的灵魂全献给您
我所有是您 (X 5)

这该从何说起
我又该做什么
唯有将心全献给了您
我的唯一上帝

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home